De laatste jaren zien we een sterke groei in het aanbod van digitale diensten en services van offline georiënteerde bedrijven. De beste voorbeelden, zoals Appie van Albert Heijn en Nike+ van Nike, zijn bij vrijwel iedereen bekend. En ook andere ‘offline’ merken storten zich op het aanbieden van soortgelijke ‘branded utilities’. Wat zijn dit eigenlijk voor services en wat hopen bedrijven ermee te bereiken?
Lees het gehele artikel van Frank watching
http://www.frankwatching.com/archive/2013/04/24/branded-utilities-zo-verover-je-het-hart-van-je-klant/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+frankwatching+%28Frankwatching%29
Lees het gehele artikel van Frank watching
http://www.frankwatching.com/archive/2013/04/24/branded-utilities-zo-verover-je-het-hart-van-je-klant/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+frankwatching+%28Frankwatching%29
Geen opmerkingen:
Een reactie posten