Ook hier blijkt weer uit dat het verstandig is om een mediabeleid op te zetten waarbij massamedia en sociale netwerken samenwerken. Verhalen dat online viraliteit op zichzelf zou staan zijn namelijk al een aantal maal ontkracht.![]() |
| Bijschrift toevoegen |
Voor veel bedrijven betekent groei het binden van klanten en focus op de customer lifetime value. Dit vraag om een onderscheidende aanpak in klantgerichtheid op alle klant-contactpunten zowel offline en online. In dit blog worden best practices gedeeld op gebieden zoals consumentengedrag, loyaliteit, merkcommunicatie, -beleving, -voorkeur en brand engagement. Dit aan de hand van cases, links, artikelen, customer experiences, reviews, ervaringen, video's, foto's,denkmodellen, etc.
Ook hier blijkt weer uit dat het verstandig is om een mediabeleid op te zetten waarbij massamedia en sociale netwerken samenwerken. Verhalen dat online viraliteit op zichzelf zou staan zijn namelijk al een aantal maal ontkracht.![]() |
| Bijschrift toevoegen |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten