10 trends die ik op het blog van Klantinteractie Kenniscentrum aantrof zijn zeker de moeite waard om te beoordelen. Het artikel is opgemaakt in 2009 leuk om in de snel veranderende social omgeving te lezen hoe men het twee jaar gelden zag.
Als teaser:
"Critici of sceptici betwijfelen het nut van een groot sociaal netwerk of sociaal kapitaal. Het is echter niets anders dan virale ‘branding’, vergelijkbaar met adverteren in de jaren ’50, waarbij getracht werd om een zo groot mogelijk bereik te realiseren".
"Adverteren is kostbaar. Marketeers zullen de voordelen gaan ontdekken van positieve reviews, commentaren en aanbevelingen op social networks"
http://www.klantinteractiekenniscentrum.nl/artikelen/191/1/10-Trends-in-sociale-media-2/Pagina1.html
http://www.klantinteractiekenniscentrum.nl/artikelen/190/1/10-Trends-in-sociale-media-1/Pagina1.html
Voor veel bedrijven betekent groei het binden van klanten en focus op de customer lifetime value. Dit vraag om een onderscheidende aanpak in klantgerichtheid op alle klant-contactpunten zowel offline en online. In dit blog worden best practices gedeeld op gebieden zoals consumentengedrag, loyaliteit, merkcommunicatie, -beleving, -voorkeur en brand engagement. Dit aan de hand van cases, links, artikelen, customer experiences, reviews, ervaringen, video's, foto's,denkmodellen, etc.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten