zondag 9 oktober 2011

10 niet te missen trends in social media

10 trends die ik op het blog van Klantinteractie Kenniscentrum aantrof zijn zeker de moeite waard om te beoordelen. Het artikel is opgemaakt in 2009 leuk om in de snel veranderende social omgeving te lezen hoe men het twee jaar gelden zag.
School for Customer Management

Als teaser: 
"Critici of sceptici betwijfelen het nut van een groot sociaal netwerk of sociaal kapitaal. Het is echter niets anders dan virale ‘branding’, vergelijkbaar met adverteren in de jaren ’50, waarbij getracht werd om een zo groot mogelijk bereik te realiseren". 
"Adverteren is kostbaar. Marketeers zullen de voordelen gaan ontdekken van positieve reviews, commentaren en aanbevelingen op social networks" 


http://www.klantinteractiekenniscentrum.nl/artikelen/191/1/10-Trends-in-sociale-media-2/Pagina1.html
http://www.klantinteractiekenniscentrum.nl/artikelen/190/1/10-Trends-in-sociale-media-1/Pagina1.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten