‘Het is voor tanning-cosmeticamerken lastig om de eindgebruiker in
acties te betrekken of campagnes uit te bouwen vanwege het
distributiemodel met veel onafhankelijke partijen, dat typerend is voor
de branche. Sociale media bieden wel de mogelijkheid om direct in
contact te komen met de eindgebruikers en de naamsbekendheid onder de
doelgroep te verhogen. Bovendien straalt het succes van een goede
sociale mediacampagne ook af op de b2b-marketingactiviteiten. Een grote
community geeft een nieuw merk immers gewicht en authenticiteit.’
Lees het gehele artikel
http://www.marketingonline.nl/nieuws/bericht/case-facebook-campagne-peau-dor/#When:09:33:12Z
Voor veel bedrijven betekent groei het binden van klanten en focus op de customer lifetime value. Dit vraag om een onderscheidende aanpak in klantgerichtheid op alle klant-contactpunten zowel offline en online. In dit blog worden best practices gedeeld op gebieden zoals consumentengedrag, loyaliteit, merkcommunicatie, -beleving, -voorkeur en brand engagement. Dit aan de hand van cases, links, artikelen, customer experiences, reviews, ervaringen, video's, foto's,denkmodellen, etc.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten