woensdag 9 november 2011

Best practice in Facebook publishing



Als merk Facebook fans hebben is leuk maar de echte uitdaging van Facebook marketing is die fans betrokken (engaged) te houden. Facebook zelf helpt je daar graag bij want relevantere updates van merken betekent een betere gebruikerservaring. In onderstaande whitepaper geven ze 10 tips voor updates die meer interactie genereren.



Samenvattend:
1. Hou je updates kort, updates tussen de 100 en 250 tekens genereren de meeste interactie
2. Maak gebruik van foto’s en video’s
3. Post regelmatig
4. Vraag om de mening van je fans
5. Gebruik Facebook polls
6. Probeer ‘fill-in-the-blanks’ post, deze genereren 90% meer interactie dan gemiddeld
7. Geef je fans toegang tot exclusieve informatie
8. Beloon je fans met deals en kortingen
9. Speel in op de actualiteit
10. Post gelocaliseerde updates

10 tips voor effectieve Facebook updates | FacebookPro.nl



Facebook Brand Pages For Dummies
View more presentations from Soap Creative


Geen opmerkingen:

Een reactie posten