http://www.youtube.com/watch?v=RbkS8AnqNGU
Voor veel bedrijven betekent groei het binden van klanten en focus op de customer lifetime value. Dit vraag om een onderscheidende aanpak in klantgerichtheid op alle klant-contactpunten zowel offline en online. In dit blog worden best practices gedeeld op gebieden zoals consumentengedrag, loyaliteit, merkcommunicatie, -beleving, -voorkeur en brand engagement. Dit aan de hand van cases, links, artikelen, customer experiences, reviews, ervaringen, video's, foto's,denkmodellen, etc.
woensdag 21 september 2011
De Best Buy case toont aan hoe offline en online samen komen en tot client centricity leiden.
Best Buy maakt in deze video heel goed duidelijk hoe zij hun kapitaal, nl. hun 2000 medewerkers, inzetten als ambassadeur van de klant. Waanzinnig om te zien hoe client centricity en connectivity hier samen komen. Alle elementen die helpen om je te engageren met een brand zijn aanwezig. 37.000 volgers! Authentiek, oprecht, gemeend en ga maar door.
http://www.youtube.com/watch?v=RbkS8AnqNGU
http://www.youtube.com/watch?v=RbkS8AnqNGU
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten